Comertul cu piese de schimb va creste substantial

productie piese de schimb

După toate aparențele, eliminarea timbrului de mediu va da o mare gaură în buget, însă vor crește importurile de piese de schimb. Vor prospera firmele care livreaza componente si accesorii de schimb, se va dezvolta business-ul de schrot de toate genurile. De la piese auto și până la cauciucuri second hand de parcă nu ar fi deja plină țara de ele.

În ceea ce privește înmatriculările de mașini noi lucrurile sunt clare, ele vor scădea dramatic. În același timp rablele aduse de afară vor depăși peste 500 de mii de bucăți în 2017. Conform informațiilor furnizate de ACAROM, producția de piese de schimb pentru utilaje și auto va crește cu siguranță. Și nu există nicio legătură cu timbrul de mediu, ci situația se datorează exclusiv investițiilor din domeniu. Aceste investiții sunt făcute de companii de afară, capitelul românesc fiind destul de firav în acest sens.

Un exemplu al producției de piese de schimb auto, utilaje si accesorii in Romania ar fi intrarea marelui Gestamp pe piata din Romania. Spaniolii au preluat o fabrica de langa Pitesti care producea piese de schimb pentru Renault, respectiv Dacia. Detaliile tranzacției nu au fost făcute public în amănunțime. Însă ideea că peste 200 de salariați vor avea din plin de lucru este oarecum încântătoare. Mai ales că, aflăm, producătorul și distribuitorul de peiese de schimb Gestamp va fi listat la bursă. Pe principalele piețe din Europa.

Daimler fabrică piese de schimb în România

piese de schimb linie productieConcernul Daimler tocmai a deschis, joi 23 martie, o nouă fabrică de piese și componente auto la Cugir. Este o știre care, combinată cu cele despre investițiile de la Sebeș din 2016, au făcut ca județul Alba să devină un fel de lider mondial. Evident, în ceea ce privește furnizarea de piese auto. Investiția de la Cugir este de aproximativ 36 de milioane de euro și se realizează pe spații de producție de 11.000 metri pătrați. Se produc piese pentru cutiile de viteză cu nouă trepte din gama „9G-Tronic” și lucrează 200 de angajați.

Despre producția de la Cugir, să notăm că, de acum înainte, în mod sigur va schimba impresia despre oraș. Nu va mai putea spune cineva că la Cugir se poate lucra doar la fabrica de piese de schimb pentru mitraliere. Iar cei care au făcut armata știu despre ce este vorba. Industria de piese auto și componente a scos din dificultăți social-economice orașul Cugir. După cum se știe, depindea aproape exclusiv de comenzile armatei.

Revenind la investițiile de la Sebeș, acolo ele sunt mult mai importante, concernul Daimler prin producția sa de cutii de viteză oferă de lucru la peste 500 de angajați. Per total Daimler a investit în fabrica de la Sebeș peste 300 de milioane de euro. Marea companie multinațională este consecventă așadar planului său de expansiune. În ceea ce privește componentele și piesele de schimb produse în România, program de investiții anunțat datează din urmă cu câțiva ani.

www.cere.ro     Director Web   SEO Romania   rssmania.ro